Most na Fruškogorskom koridoru koji spaja Ratno ostrvo i Petrovaradin, prema rečima predsednika Aleksandra Vučića je "70 odsto fizički završen i biće otvoren 2026. godine".
Обилазницу око Каменице користи онај коме је потребна. Делимично је тачно да се не користи на начин на који би требало - требало би појачати контроле када је у питању теретни саобраћај кроз Каменицу. А мост је наставак ове обилазнице и привући ће значајан део путничког саобраћаја из правца Ирига - зашто би ти људи сада ишли обилазницом, када би опет морали да се врате кроз каменицу до Моста слободе. А у "неколико сремских села", која помињете, живи неколико десетина хиљада људи и не гради се због било каквог комфора, већ због потребе за унапређивањем саобраћајне инфраструктуре - град и приградска насеља се развијају, то је природан процес. Ко је последњих година возио кроз Каменицу, разуме потребу за мостом. А јасно се уочава и на Мосту слободе, као и на Булевару ослобођења. Говорим само о мосту преко Шодроша, а овај други ће бити далеко знчајнији.
Naj veći problem je što se "najbolji student prava"meša u sve. Zna se da onaj ko se meša u svašta ustvari nema pojma o ničemu a o građevinarstvu ponajmanje. Valjda će nekad odgovarati za svoja zlodela.
Mnogo se ti praviš lud,klasični spin doktor.Niko nije protiv građenja nego je pitanje zašto sve košta 2-3 puta skuplje minimum,zašto su tajni svi ugovori i na kraju da li je to što se gradi potrebno ili ima nečega što je potrebnije.Eto ti primera sportskog genocida gde su napravljena tri totalno nepotrebna stadiona dok najveći klubovi i gradovi imaju betonske našminkane dinosauruse.Za ove kojima se diže kosa na glavi pri pomenu izgradnje stadiona,smirite se,u normalnim uslovima stadion je profitabilna građevina pogotovo ako se nalazi u centru kao što je slučaj sa Karađorđem(lokali,poslovni prostori,fudbal,koncerti,hotel npr.)Pravi ekonomski zločin je Nacionalni stadion koji će koštati skoro kao Wembley koji je 70% veći i gde su plate 10 puta veće za radnike,plus je materijal sigurno mnogo kvalitetniji.Epska pljačka za stadion bogu iza nogu.Isto se odnosi i na sve ostalo,da se vratim na mostove,dovoljno je da odeš do Štranda i da vidiš na šta liči most i okolina.Najčepši deo grada u totalnom haosu...
Pogledaj ove botove. Kako vas nije sramota? Ne prave oni most zbog vas nego kradje. Galens je dobio direktan spust od vasih para i to da se ne mesa sa vama iz favele.
Gledam komentare i ne vidim razliku izmedju onih koji grade most i onij koji se protive.Svi guraju neke svoje teorije.Zato i ne izlazim na izbore jer kurte i murte mi je preko glave.Vlast treba da smene kultue
rni ljudi ,demokratski nastrojeni,koji postuju zakon i ustav dok ga ne promene.Ustav je ono sto ne sme niko da krsi.Da ce most pozitivno uticati na zivotnu sredinu,nece.Ali zar ti protivnici mosta ne voze automobile.Zar oni ne zagadjuju.To je sve davno isplanirano i zato nije problem most ,vec korupcija gde se neko debelo ugradi i uzme milionce evrica.
Читам коментаре...
Најбоље је да се поруше сви мостови, да престане сва изградња, да нико не вози аутомобиле....и да се све врати на коњске и воловске запреге, огњишта......и то би онда било задовољавајући простор за ове што критикују све и свашта
Ti Mihajlo da si skoro prosao kroz Liman (poslednje 2 godine) video bi da se uveliko rekonstruise kompletna kanalizaciona mreze, tj. u fazi je zavrsetka. Sa Expom 2027 nigde veze. Informisi se malo pre nego se izlupetas.
Logicno da je na prirodnom rezervatu, nepomeniku je cilj da unisti srbiju i svo prirodno bogatstvo. Njemu nista ovde sveto nije. Bitno mu je da albanija cveta i priroda i privreda, zato je tu i gde je.
О којој то екологији причате, па последњих месеци они који нам желе "бољи живот" изврћу контејнере и просипају смеће по улицама, после сваке блокаде или шетње сви хаустори базде зна се на шта, и шта велите на слике факултетских просторија претворених у свињце!!
Svi oni koji misle da je most na šodrošu trebao da se gradi izmedju Futoga i Begeča- neka razmisle gde bi taj most mogao da vodi dalje i kojim putevima? Preko Čota ili preko Koruške. I opet bi se neki nasli koji bi prigovarali za unistenje zivotne sredine. Da ne pominjem da je most i buduci tunel na idealnom mestu tj na putu ka Šapcu i dalje.
Kakva je legenda ovaj ,,investitor''! Na prošlom projektu pogine 16 ljudi, a on sada podiže most.. Kako ide ono, pa šta ako pogine 15, pa šta ako pogine i 155? Tako da, svaki put kada vas put nanese na taj most, setite se ko je ,,investitor''.
Zamisli, u NS se najvise izgradilo za vreme radikala i sns. Mostovi, bazeni, sportske hale. Znam, sad ce svi da kažu, koliko je pokradeno? Pokrali bi politicari svako ko i bez ovoga. Pominjete komuniste, pa oni su najvise pokrali od ljudi, sta su sve oteli, srusili? Demokrate, sta su napravile? Od njih je krenula ta divlja gradnja po gradu, grbavica. Svaka vlast ima svoje investitore. I ne interesuje vas sodros, niste nikad bi bili vec da se ima za nesto protestvovati. Za nadstersnicu treba, to je ispravno.
Okoi Kamenice već postoji obilaznica koju ne koristite, što pokazuje vašu bahatost isto koliko i ta ideja da Novosađani treba ovo da trpe zbog komocije nekoliko sremskih sela. Od toga svakako nikada neće biti ništa više od rugla na reci, pošto ni posle 3 godine nije rešeno kako će se most spuštati na obe obale, niti postoje indicije da će se to ikada desiti.
Ranžirna stanica Beograd u Železniku. 100 godina dizel lokomotive prolaze, truju, cisterne cure, prevrću se i nikom ništa. Sada se tu pravi depo za električni metro. (možda) i svi kažu kako će to da zatruje vodoizvorište. Pa, ako je i od Vučića ovaj put niste u pravu... Tako i za ovaj most.
Treba sprečiti izgradnju tih mostova. Važnije su valjda tri čaplje i dve kornjače nego 300.000 ljudi. Živeo je u Evropi pre 80-ak godinajedam ekolog. Bio je vegetarijanc. Nije pijo, nije pušijo. Toliko je brinuo o ekologiji da je naradio likvidaciji viška stanovništva da bi spasao prirodu.
Mislim da si promasio temu, pitanje je svrhe! Po tebi je ok ako se nesto gradi samo da bi se gradilo? Gradnja je sama sebi svrha? Koja je poenta? Da se neko slika i pokazuje tamo nekim glavama iz Babusnicec kako je u NS izgradjen most koji niko nije trazio i niko nije hteo? A imamo pametnijih stvari na pretek...
I most kod Beške prolazi preko Rita, zaštićenog područja, staništa ptica...pa nikom to ne smeta. Ni ne treba da smeta. Ono što je problem nisu ptice, nego korupcija i lopovluk.
Ko ne voli bioskom nek filmove gleda kuće. Kome se ne sviđa što se grade mostovi neka ih ne koristi ima ove trenutne i biće rasterećeniji tako da hteo ne hteo opet je na dobitku.
da je jedna jedina stvar izgradjena kako treba onda bi imali argumenata za gradnju ovog mosta tu gde je.
e a posto to nije slucaj-gradite u sumskoj a ne ovde
Pa recimo to što pre 50 godina obim saobraćaja i uticaj štetnih emisija nisu bili ni približno u granicama u kojima su danas, kao što nisu bili ni 2005-te. Ako ćemo da se vodimo saznanjima od pre 20 ili 50 godina, dajte onda opet da prskamo sve DDT-jem jer prema studiji od pre 50 godina nije bio toksičan... Ne živimo u prošlosti nego u sadašnjosti.
Мост преко Шодроша није обилазница око Новог Сада, али је део обилазнице око Каменице и, као такав, неопходан баш на том месту (било какав мост узводно не би "одвукао" саобраћај који долази из правца Ирига). Притом би изградња узводно била много скупља (због прилаза) и нанела много више штете природи. Мост узводно би био намењен и забтеретни саобраћај, што би направило бројне проблеме насељима на сремској страни (или би изискивало огромна улагања у адаптацију постојећих саобраћајница). Неки су раније помињали мост код Нештина као алтернативу - то једноставно није алтернативни мост, то је други мост, који је такође неопходан и нема везе са овим мостом. Што се тиче тог вијадукта који помињете, а који ће заиста утицати на квалитет живота становника једног дела Булевара Европе, то је нешто о чему се могло и требало расправљати - могао се направити прилаз са кружног тока, има сасвим довољно места да не буде стрм успон, а на тај начин би се избегла градња вијадукта. Међутим, аргумент који се наводи против таквог решења је да би дошло до преоптерећења кружног тока (на коме и сада често буде великих гужви и застоја) - ово је такође разумно објашњење. Можда се могло размислити о неком потпуно другачијем решењу у зони прилаза, између Лимана и Телепа, али то би већ захтевало додатне анализе.
Beograd 5 mostova, Novi Sad 5 mostova preko velikih reka? Biće da Novi Sad ima viška mostova ili da Beograd ima manjak ili i jedno i drugo. Ko će to održavati i kako
Sad procitao u komentarima neko pise prolazice 3 metra od prozora most.pa nece bas toliko blizi bice cak i malo dalje nego sto su zgrade kod mosta slobode. Verovatno taj nije iz ns ,samo da nesto pise
Samo ga ti koristi, ja ga ni na slici neću gledati.
A posle tapšanja preCedniku na otvaranju istog, gde će on da kaže kako je to najbolji i najsigurniji(isto kao i ž. stanica) most u Evropi, možda čak i u svetu, sretno ti bilo korišćenje istog.
"Crveni" su bili na vlasti pre više decenija a vi nijednom rečju ne pominjete trenutnu sektu koja nam uništava živote već 13godina i to na način da se nikada više nećemo oporaviti! Dobro niste Turke pomenuli! Šta je s mozgom?!
Ovaj most treba da bude veza auto puta Novi Sad - Zrenjanin, sa Fruskogorskim koridorom . Trenutno je to most preko reke koji nema pristupnih saobracajnica do sebe. Novi Sad - Zrenjanin nije jos ni pocet, a tunel i saobracajnice Fruskogorskog koridora nece biti go kraja 2027. Opet sarena laza.
ne valja kad se daju rokovi, ne valja kad se ne daju...kritika kad se forsira brzina kritika kad se radi sporo...kritika kad se ne gradi, kritika kad se gradi...
Stvarno, šta će nam ti mostovi? Bilo super posle bombardovanja, voz ne tutnji, romantika, povratak prirodi, čamac pa za čas preko u Srem. Totalne gluposti, kažu - park prirode. Onda su Liman 4 i Telep zaštićeno područje. Ne vraćajte nas u prošli vek. Nije normalno da se osporava svaka gradnja. Nećete kroz tunel? Onda lepo uzjašite magarca pa kozijim stazama, ukoliko vas već nisu uzjašili.
Projekti su od pre 50g i tada su uradili sve potrebne analize,ponovo oko 2005 godine uredjen generalni plan
I u cemu je problem.nemojte kad budu gotovi mostovi da idete preko njih molim vas. Koliko ce tunel ispod f.gore da spreci zagadjenja sume.pa kad rastereti guzvu u kamenici,o irigu da ne govori. A tek o petrovaradinu.
Ko je prosao pored Keja ovih dana i osetio kako tamo smrdi, garant je pomislio da su nam ovi mostovi neophodni da slucajno ne bismo pipnuli Dunav koji je ocigledno pun fekalija. Da se razumemo jedan jeste obilaznica oko grada, taj kod Kaća a ovaj drugi koji pocinje kod Sabiadora na Bul evrope i koji ce da prodje ljudima na 3 metra od stanova ce biti bas "prava obilaznica" koju je NS toliko trebao..
Тај мост, као и мост код Каменице су потребни Новом Саду. Проблем је у људима који сматрају да ван њиховог насеља ништа не треба да постоји. Са друге стране, не може се изградити чак ни мања, а камоли тако велика грађевина, а да се не посече ниједно дрво, да се не прегази нека ливада. Једино се надам да ће квалитет радова бити добар, то је најбитније.
Izvoriste vode je kod Oficirca pa nizvodno, totalno bezopasno i daleko od tog mosta . Taj most je bio planiran jos 1980 da se izgradi a tunel je trebao biti kod Bukovca ! Ns sad nastavlja projekte zapocete pre 4-5 decenija,eto u realnom vremenu koliko kasnimo !!!
Stvarno ova vlast nema pojma šta radi! Pod hitno treba srušiti: Žeželjev most, nema nikakvu funkciju, onda most Slobode, pa i Dugu jer nemaju svrhe, nisu nam potrebni. Sve treba obustaviti ama baš sve radove na budućim mostovima, sve urađeno porušiti i dovesti u stanje pre radova.
Sve radove bilo koje vrste u Novom Sadu pod hitno zaustaviti, jer ništa nam ne treba, vraćamo se lagano a sigurno u srednji vek.
Problem je divlje naselje koje se nalazi u blizina izvora. Inzenjeri iz Vodovoda su jos ranije trazili da se napravi podzemna brana izmedju tog naselja i izvorista ali nisu dobili dozvolu jer doticno naselje zvanicno ne postoji...U Vodovou jos uvek ima postenih inzenjera koji bi radili po propisu ali nisu oni u foteljama... Drugi problem za NS jesu Limani cija kanalizacija flisuje na sve strane i ugrozava izvoriste na toj strani. To zahteva generalnu rekonstrukciju kanalizacione mreze, ali EXPO je vazniji...
Ovde je takva korupcija ili hvatanje krivina da se skoro svaka strana firma brzo prilagodi, sve se moze dogovoriti za procenat. Nisu ni stranci gadljivi na pare... Nema veze odakle su.
Ce
21.07.2025 • 10:19
Zalosno je to sto je izvoriste i park prirode odavno ugrozeno jer se tu nalaze tri vikend naselja a sete se da pitanje ugrozenosti potegnu kada treba sakupiti politicke poene
Da tu su vikend naslje koja niko ne spominje. neka su čak dobila i upotrebne dozvole i građevinske još od doba crvenih jer je bio tu neki baja iz pokrajine. Pa onda li iz SPS a sada ima i iz sns.
I onda se čudite kao nešto ne valja. SISTEM je isti samo se dresovi oblače drugačije. Ali ovde čim napišem nešto protiv komunista odmah ustaju i naadaju. Alo bre ovo su vam sve potomci crvenih....
Ovaj most je bas potreban, kao i ceo koridor, i to sve izgleda neverovatno, svako ko putuje zna.
Potrebno, ogromno i monumetnalno, i gde god se nesto veliko gradi uvek negde bude na ustrb neke prirode, i tako je otkad je gradnje. Cemu sad ovo? Da bi elitni novosadjani sa svojih biciklova i poslova u krugu centra i limana koji nikad neci ni videti ovaj most ripovali i besneli na ugrozeni rit.
Provozajte se do Petrovaradinske strane, ili nadjite snimke drona, izgleda neverovatno. Ogroman posao, bas ogroman!
Ovde je alarmantno što "oni" grade na tuđem, kako istočni partner, pošto nemamo naše stručnjake i mehaniku, a odluka je doneta od južnog dela, jer ovo i nije njihovo, pa neka se i zagadi i priroda, vode, površine pod zaštitom. Nije ih briga.
Najbolje čuva, onaj čije je ......
"To je firma koja osim Fruškogorskog koridora koji košta 635,5 miliona evra, radi i druge projekte u našoj zemlji."
Pa - ne. Toliko će se platiti a koliko košta je druga cifra.
Da ilustrujem- nadstrešnica, jedino što lopovska banda ubica nije rekonstruisala, prema rečima Vesića koji je oslobođen je procenjeno da će koštati 3 mil evra a plaćeno je 16 mil evra.
Sami napravite proporciju.
Zalosno je to sto je izvoriste i park prirode odavno ugrozeno jer se tu nalaze tri vikend naselja a sete se da pitanje ugrozenosti potegnu kada treba sakupiti politicke poene
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadski peti most koji je obilazio Vučić: Most na izvorištu pijaće vode i na rubu rezervata prirode
Emir Kahrimanović
Novi Sad
•21.07.2025.
•10:00 > 09:25
Komentari 67
@vlada
Zemara
Сеновић
Bogdan jovanlvić
1914
Po iskustvu
A1
Ekologija
Sve si lepo napisa(j)o samo to ne spada u ekologiju već u škrabologiju i delom u bezvezologiju. Most je potreban, ali su sporni mesto gradnje i cena.
Stoka
Sesula
rni ljudi ,demokratski nastrojeni,koji postuju zakon i ustav dok ga ne promene.Ustav je ono sto ne sme niko da krsi.Da ce most pozitivno uticati na zivotnu sredinu,nece.Ali zar ti protivnici mosta ne voze automobile.Zar oni ne zagadjuju.To je sve davno isplanirano i zato nije problem most ,vec korupcija gde se neko debelo ugradi i uzme milionce evrica.
Радивоје
Најбоље је да се поруше сви мостови, да престане сва изградња, да нико не вози аутомобиле....и да се све врати на коњске и воловске запреге, огњишта......и то би онда било задовољавајући простор за ове што критикују све и свашта
Sasa
Ime
Тремор
Anyway...
Nemanja
Šta je tu čudno? Nikom nije svejedno da li na ozbiljnom objektu rade sposobni ljudi ili maloumne bubašvabe, videli smo na železničkoj stanici i zašto.
Veći od
Neko
Vlada
Okoi Kamenice već postoji obilaznica koju ne koristite, što pokazuje vašu bahatost isto koliko i ta ideja da Novosađani treba ovo da trpe zbog komocije nekoliko sremskih sela. Od toga svakako nikada neće biti ništa više od rugla na reci, pošto ni posle 3 godine nije rešeno kako će se most spuštati na obe obale, niti postoje indicije da će se to ikada desiti.
Montero
/
kakva radikalska demagogija.
nije za novi sad, jeste za kamenicu
more ...
na obilaznici za novi sad je napravljeno naselje sto znaci-nikada je nece biti
Gagi
Sremac
Dabre
Biciklista
Veliki
/
e a posto to nije slucaj-gradite u sumskoj a ne ovde
Dobrivoje
Dobrivoje
Haha
@Madzolino
Objektivno
Magija
Ns
Паја
Mićo
A posle tapšanja preCedniku na otvaranju istog, gde će on da kaže kako je to najbolji i najsigurniji(isto kao i ž. stanica) most u Evropi, možda čak i u svetu, sretno ti bilo korišćenje istog.
Gagi
Mićo
Pošto sam pre nedelju dana bio na pecanju kod mosta i nikakva naselja ja tamo nisam video.
@miki
C&S
Ns
gox
Razum
Nana
Podzemne vode
Ns
I u cemu je problem.nemojte kad budu gotovi mostovi da idete preko njih molim vas. Koliko ce tunel ispod f.gore da spreci zagadjenja sume.pa kad rastereti guzvu u kamenici,o irigu da ne govori. A tek o petrovaradinu.
Madzolino
Sremac
Zovite pravim imenom
Треба нам тај мост
Da se zna...
Eeee
Dejan
Podbara
Sve radove bilo koje vrste u Novom Sadu pod hitno zaustaviti, jer ništa nam ne treba, vraćamo se lagano a sigurno u srednji vek.
Mihajlo
Mihajlo
Bogosav
Mile
miki
21.07.2025 • 10:19
Zalosno je to sto je izvoriste i park prirode odavno ugrozeno jer se tu nalaze tri vikend naselja a sete se da pitanje ugrozenosti potegnu kada treba sakupiti politicke poene
Da tu su vikend naslje koja niko ne spominje. neka su čak dobila i upotrebne dozvole i građevinske još od doba crvenih jer je bio tu neki baja iz pokrajine. Pa onda li iz SPS a sada ima i iz sns.
I onda se čudite kao nešto ne valja. SISTEM je isti samo se dresovi oblače drugačije. Ali ovde čim napišem nešto protiv komunista odmah ustaju i naadaju. Alo bre ovo su vam sve potomci crvenih....
Anita
Potrebno, ogromno i monumetnalno, i gde god se nesto veliko gradi uvek negde bude na ustrb neke prirode, i tako je otkad je gradnje. Cemu sad ovo? Da bi elitni novosadjani sa svojih biciklova i poslova u krugu centra i limana koji nikad neci ni videti ovaj most ripovali i besneli na ugrozeni rit.
Provozajte se do Petrovaradinske strane, ili nadjite snimke drona, izgleda neverovatno. Ogroman posao, bas ogroman!
Goran
df
Pera
Zamenik zamenika
Ko
Budiša
Najbolje čuva, onaj čije je ......
Suština
Pa - ne. Toliko će se platiti a koliko košta je druga cifra.
Da ilustrujem- nadstrešnica, jedino što lopovska banda ubica nije rekonstruisala, prema rečima Vesića koji je oslobođen je procenjeno da će koštati 3 mil evra a plaćeno je 16 mil evra.
Sami napravite proporciju.
Ce
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H